תפריט מיני אפליקציות, מדיה בתשלום, חיפוש סטוריז ועוד

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
הצגת סרגל מיני אפליקציות, מדיה בתשלום, חיפוש סטוריז ועוד

העדכון שלנו ליוני מוסיף דרך למזער מיני אפליקציות לסרגל קומפקטי, עוזר ליוצרי תוכן להרוויח כסף מהערוצים שלהם עם תמונות וסרטונים בתשלום, ומשפר את הסטוריז על ידי הוספת חיפוש לפי האשטאג או מיקום ווידג'ט קישור חדש.

החל מהיום, מפתחי מיני אפליקציות ויוצרי תוכן יכולים להשתמש בכוכבים שהם הרוויחו כדי לקבל תגמולים בToncoin – או לקנות מודעות טלגרם במחירים מוזלים.

סרגל מיני אפליקציות

יותר מ-500 מיליון משתמשי טלגרם מתקשרים כעת עם מיני אפליקציות מדי חודש כדי לרכוש מוצרים, לגשת לשירותים, או לשחק משחקים.

החל מהיום, תוכלו לכווץ אפליקציות מיני לתוך סרגל בתחתית המסך. זה יאפשר לכם להגיב להודעות, לפתוח מיני אפליקציות אחרות, או אפילו להחליף חשבונות – ואז לחזור למיני אפליקציה מבלי להמתין לטעינה מחדש.

רק למקרה שתצטרכו לשים עין על איזה אוגר. 😌

כדי למזער אפליקציה, פשוט החליקו מטה על הכותרת שלה. כדי לפתוח מחדש, הקישו על סרגל האפליקציות בתחתית המסך ובחרו באחת מהאפליקציות הפעילות שלכם.

אם אתם מפתחים, בדקו דף זה לפרטים.

שלמו עבור תוכן עם כוכבי טלגרם

בחודש שעבר השקנו כוכבי טלגרם עבור רכישת מוצרים דיגיטליים במיני אפליקציות.

כעת, יוצרי תוכן יכולים לקבל כוכבים על ידי פרסום תמונות או סרטונים בתשלום בערוצים שלהם. מנויים יורשו לצפות בפוסטים כאלה רק לאחר תשלום למחבר.

יוצרים יכולים להשתמש בכוכבים כדי לקבל תגמולים במטבעות קריפטוגרפיים בToncoin, או להשתמש בהם כדי לפרסם את הערוץ שלהם ולקבל עוד יותר מנויים – כל זה עם כמעט 0 עמלה מטלגרם.

חיפוש סטוריז לפי האשטאג

לחיצה על #האשטאג בכל צ'אט תאפשר לכם לראות תוצאות חיפוש עבור התגית מהצ'אטים שלכם ומערוצים ציבוריים. עם העדכון הזה, לחיצה על האשטאגים בכותרות סטוריז תאפשר לכם לגלוש בסטוריז ציבוריים עם תגיות תואמות.

למקרה שתרצו #עוד. 😌

אם אתם יוצרי תוכן או בעלי עסק, תוכלו להשתמש בהאשטאגים כדי לעזור להגדיל את הקהל שלכם – לתת למשתמשי טלגרם דרך לגלות באופן אורגני את הפרופיל או הערוץ שלכם.

טלגרם לעסקים מציע תכונות חזקות ליוצרים ולחברות והוא כלול בחינם עם Telegram Premium.

חיפוש סטוריז לפי מיקום

משתמשים בחופשה, באירוע, או פשוט בארוחה יכולים להוסיף תג מיקום לסטורי שלהם כדי להראות לאחרים היכן למצוא נופים יפים ומאכלים טעימים.

כמו האשטאגים, לחיצה על תג מיקום מאפשרת לכם לגלוש בסטוריז ציבוריים מאותו מקום – כך שתוכלו לחוות מחדש את הקונצרט של אמש או לצפות ביעד הנסיעה הבא שלכם.

רק סטוריז שאתם מורשים לצפות בהם מופיעים בחיפושי האשטאג או מיקום. סטוריז פרטיים לעולם לא מופיעים בתוצאות החיפוש.

Premium: ווידג'ט קישור בסטוריז

משתמשי פרימיום יכולים להבליט קישור על ידי הוספת ווידג'ט קישור לסטוריז שלהם. זה יוצר תצוגה מקדימה של קישור מסוגנן על התמונה או הווידאו שלכם, שתומכת גם ברקעים בהירים וגם ברקעים כהים כדי להתאים למדיה שלכם.

כי קישור ענק עדיף על 1000 תמונות. 😌

ווידג'ט הקישור מאפשר לכם להוסיף שם מותאם אישית לקישור – שמחליף את טקסט ה-URL בראש התצוגה המקדימה.

תגמולים ליוצרי תוכן ומפתחים

מפתחי בוטים המציעים מוצרים ושירותים דיגיטליים ויוצרים הממנפים את הערוצים שלהם עם פוסטים בתשלום יכולים כעת להשתמש בכוכבי טלגרם שהם מרוויחים כדי לקבל תגמולים בToncoin או לקנות פרסומות בטלגרם.

לטלגרם אין כמעט עמלה על עסקאות בכוכבים, כך שרק מיסים ועמלות מערכת תשלום יחולו. כאשר אתם מעבירים כוכבים לחשבון הפרסום שלכם בטלגרם, טלגרם אפילו מוסיפה הנחה של 30% כדי לכסות את כל עמלות מערכת התשלום של צד שלישי.

תגמולי Toncoin

אם לערוץ או לבוט שלכם יש כוכבים ביתרה, תוכלו למשוך אותם כתגמול טונקוין דרך Fragment. מטבע Toncoin הוא המטבע העיקרי בOpen Networkהבלוקצ'יין המהיר בעולם. תוכלו בקלות להחליף אותו בכל מטבע קריפטוגרפי אחר.

כותרת

רק למקרה שאיסוף כוכבים לא היה המטרה הסופית שלך. 😌

כדי לצפות ביתרת הכוכבים של הבוט שלכם, פתחו את הפרופיל > הקישו על ערוך > יתרה. עבור ערוצים, עברו אל פרופיל > סטטיסטיקות > מונטיזציה.

מודעות מסובסדות ליוצרים ומפתחים

כל אחד יכול להציב מודעות שמכירות בפרטיות בערוצי טלגרם ציבוריים כדי לקדם את הבוט, הערוץ או הקבוצה שלו.

מפתחי בוטים ויוצרי תוכן יכולים גם להשתמש בכוכבים כדי לקדם את הבוט או הערוץ שלהם במחיר מיוחד עם הנחה של 30% – יצירת דרך חסכונית להגיע למשתמשים חדשים.

מודעות מסובסדות ליוצרים ומפתחים

רק אם עברתם את מבחן המרשמלו. 😌

כדי להשתמש בכוכבים לפרסומות, גשו לקטע יתרה או מונטיזציה של הבוט או הערוץ שלכם והקישו על 'קניית מודעות'. כוכבים יכולים לשמש רק לפרסום אותו בוט או ערוץ שהרוויח אותם.

למידע נוסף על ניהול הכוכבים שלך, קבלת תגמולים והצבת מודעות, עיינו בתנאי השירות למפתחי בוטים וביוצרי תוכן.

זה הכל להיום – אנחנו נהיה עסוקים בגלישה בסטוריז ומשחקים במקום לעבוד על העדכון הבא.


30 ביוני 2024,
צוות טלגרם