שיתוף הכנסות עם בעלי ערוצים

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
שיתוף הכנסות עם בעלי ערוצים

היום, אנחנו מציגים את מערכת הפרסים הנדיבה ביותר בהיסטוריה של המדיה החברתית. בעלים של ערוצי טלגרם יכולים כעת לקבל 50% מההכנסות של מודעות שמופיעות בערוצים שלהם.

פרסים ליוצרים

משתמשי טלגרם יוצרים מעל טריליון ערוצים בכל חודש. החל מהיום, בעלים של ערוצים ציבוריים עם לפחות 1000 מנויים יכולים לקבל 50% מההכנסות של מודעות בערוצים שלהם.

סטטיסטיקות מונטיזציה של ערוץ

בעלי ערוצים יכולים לפדות את התגמול שלהם ללא עמלות - או להשקיע אותם במודעות טלגרם, שמות משתמש לאיסוף או הגרלות Premium.

עברו אל הגדרות הערוץ > סטטיסטיקות > כספים כדי להציג את הפרטים הכלכליים של הערוץ. משיכה לבעלי ערוצים תתאפשר בעוד כמה שבועות בFragment.

מודעות מבוססות Ton

כדי להפוך את זה לאפשרי, אנחנו מציגים גרסה חדשה של מודעות, אותן משתמשים יוכלו לרכוש עם מטבעות Ton - מטבעות קריפטו ברשת הבלוקצ'יין Ton.

בחרנו בבלוקצ'יין של TON מכיוון שיש לה עמלות נמוכות, מהירות עסקאות גבוהה - ומחזיקה בשיא של מספר העסקאות אותן היא יכולה לבצע בשניה אחת.

כולם יכולים כעת לקדם את הבוטים שלהם או את הערוצים שלהם - עם תקציב נמוך של חופן מטבעות. בעת יצירת מודעת טלגרם, תוכלו לבחור את הערוצים המדויקים שבהם תרצו שהיא תופיע, כך שיש לכם שליטה מלאה על ההקשר שלהם.

מודעות מבוססות TON לא מוצגות כרגע למשתמשים במדינות מסוימות, כולל ישראל.

יצירת מודעה מבוססת TON

כדי להתחיל, פשוט התחברו לפלטפורמת המודעות של טלגרם.

מה מיוחד במודעות טלגרם

מודעות טלגרם שונות מאוד ממודעות באפליקציות אחרות. הן מופיעות רק בערוצים ציבוריים גדולים. הן לעולם לא יופיעו בצ'אטים שלכם, ברשימת הצ'אטים או בממשקים אחרים.

מודעות טלגרם לא מבוססות על נתוני משתמשים. הם תלויות רק בערוץ בו תראו אותם - והם מיטיבים ישירות עם בעלי הערוצים.

Telegram ad in a large channel

אנחנו מבינים שלא כולם אוהבים פרסומות, גם אם הן תומכות ביוצרי תוכן. למרבה המזל, בטלגרם כל אחד יכול לכבות את המודעות על ידי הרשמה ל-Telegram Premium - ולקבל עשרות תכונות בלעדיות, כולל תכונות טלגרם לעסקים.


31 במרץ, 2024,
צוות טלגרם