ערוצים מומלצים, הפרופיל שלי, ועוד 15 תכונות חדשות

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
Introducing My Profile, Recommended Channels and 15 More Features

החודש הוספנו יותר מ 15 תכונות חדשות, כולל ערוצים מומלצים, דרך לצפות בפרופיל שלכם ולהציג את הערוץ שלכם ויום הולדת בדף שלכם, כלי ניהול משופרים למנהלי קבוצות - ועוד הרבה יותר.

ערוצים מומלצים

לממשק החיפוש יש כרטיסייה חדשה 'ערוצים' המציגה את הערוצים שאתם עוקבים אחריהם. בכרטיסייה יש גם רשימה של ערוצים מומלצים עם נושאים דומים שבהם תוכלו לגלות יוצרי תוכן חדשים.

בצפייה בפוסטים מערוץ, תוכלו למשוך למעלה כדי לדלג אל הערוץ הבא שלא נקרא ברשימה שלכם. לאחר דילוג בין כל הערוצים שלכם, תוכלו להמשיך לגלול כדי לגלוש בערוצים מומלצים.

המלצות הערוצים מבוססות רק על הנושא הכללי של הערוצים שאתם כבר מנויים אליהם.

הפרופיל שלי

להגדרות שלכם יש כעת קטע 'הפרופיל שלי' המאפשר לכם לצפות בפרופיל שלכם כפי שהוא נראה למשתמשים אחרים - ולערוך או לשנות במהירות כל פרט מידע.

עכשיו תוכלו להצמיד עד 3 סטוריז לראש הפרופיל שלכם - כדי להציג את ההישגים שלכם או לוודא שאף אחד לא יחמיץ את החתול הזה בחליפה שפגשתם במעלית.

הוספנו גם סמלים קטנים שמציגים את הגדרות הפרטיות של הסטוריז שפורסמו, כך שתוכלו לראות במהירות אם הם זקוקים להתאמות.

ימי הולדת

כל אחד יכול לבחור להוסיף את יום ההולדת שלו לפרופיל שלו - וליידע את אנשי הקשר שלו מתי להביא מתנות. ביום ההולדת שלכם, כל מי שמבקר בפרופיל שלכם יתקבל עם קונפטי מונפש ושפע של בלונים.

כשזה יום הולדת של מישהו אחר, יופיע באנר ברשימת הצ'אטים שלכם - כך שלא תשכחו לברך אותו. אל תדאגו אם שכחתם את המתנה שלהם, תוכלו להקיש על הבאנר כדי לשלוח במהירות מינוי לTelegram Premium.

כברירת מחדל, תאריך הלידה שלכם גלוי רק לאנשי הקשר שלכם. כמו כל פרט מידע אחר בפרופיל שלכם, לימי הולדת יש הגדרות פרטיות מפורטות שבהן תוכלו לשלוט דרך הגדרות > פרטיות ואבטחה > תאריך לידה.

ערוצים בפרופיל שלכם

אם יש לכם ערוץ, תוכלו כעת להוסיף אותו לדף הפרופיל שלכם. זה יציב תצוגה מקדימה מפורטת של הפוסט האחרון מעל הביוגרפיה שלכם - שליחת מבקרים לפרויקט האישי, לפורטפוליו המקוון או לבלוג החברה שלכם בהקשה אחת.

ערוצים בפרופיל שלכם

שמות משתמש לאיסוף בפרופיל שלכם

בעלים של שמות משתמש לאיסוף יכולים לקשר אותם לחשבון הטלגרם שלהם או לערוצים - ולפרט את השמות הנוספים בדף הפרופיל.

לחיצה על שם משתמש או על מספר אנונימי בפרופיל של משתמש מעלה מידע נוסף על פריט האיסוף - כמו מתי הוא נרכש ובכמה.

שמות משתמש לאיסוף בפרופיל שלכם

ניתן לקנות ולמכור שמות משתמש לאיסוף בפלטפורמת Fragment, המשתמשת ב-TON blockchain.

שיתוף מיקום ללא הגבלת זמן

בעת מפגש עם חברים או טיול, באפשרותכם לשתף את המיקום שלכם בזמן אמת עם משתמשים בודדים או צ'אטים שלמים. זה מאפשר לאחרים לעקוב אחר המסע שלכם - או אפילו להגדיר התראה למתי שתגיעו.

עכשיו תוכלו להוסיף עוד זמן למיקום משותף קיים, ואם תרצו שחברים ובני משפחה יעקבו אחר התנועות שלכם לתקופות ממושכות, ישנה אפשרות חדשה לשתף את המיקום שלכם איתם ללא הגבלת זמן, עד שתכבו אותו.

כדי להתחיל לשתף את המיקום שלכם, פתחו את תפריט הצירוף בצ'אט פרטי או בקבוצה ובחרו מיקום > שתף את המיקום בזמן אמת שלי למשך….

הגדרות התראות לרגשונים

הוספנו הגדרות חדשות המאפשרות לכם לשלוט בהתראות על רגשונים להודעות שלכם.

TITLE

עדכון זה מציג גם התראות על תגובות לסטוריז שלכם, כך שלא תתעלמו בטעות מאף לב. (או להבה. או אגודל למעלה. או… יונה? מה שזה לא אומר.)

ההגדרות החדשות זמינות בהגדרות > התראות וצלילים > רגשונים.

תמונות פרופיל בהודעות שהועברו

הודעות שהועברו מציגות כעת את תמונת הפרופיל של המשתמש שממנו הועברו. זה הופך אותם לקלים לזיהוי בצ'אט - ומקל על קריאת שיחות שהועברו עם כותבים מרובים.

TITLE

אם תגבילו את מי שיכול לקשר לחשבון שלכם בעת ההעברה, תמונת הפרופיל שלכם לא תופיע בהודעות שהועברו מכם.

טיפ: בטלגרם, באפשרותכם להגדיר תמונה ציבורית נפרדת שתוצג למשתמשים שאינכם מכירים.

Premium: אימוג'י מונפשים בסקרים

משתמשי Premium יכולים כעת לכלול אנימציה ואימוג'ים מותאמים אישית בסקרים. סוף סוף, דמוקרטיה יכולה לעזור להחליט אם ברווזים מונפשים טובים יותר מחתולים סטטיים.

ניהול המוני לקבוצות

מנהלי קבוצות יכולים כעת לבחור מספר הודעות ולבצע פעולות ניהול מרובות בו-זמנית - בתפריט חדש עם כפתורים נפרדים לכל משתמש ופעולה כדי למקסם את היעילות.

בתפריט יש גם אפשרויות להגביל את הרשאות המשתמש במקום לחסום אותו מהקהילה מיד.

מנהלי קבוצות עם 200+ חברים יכולים גם להפעיל סינון ספאם אגרסיבי כדי לזהות ולהגביל משתמשים בעייתיים בצ'אט שלהם באופן אוטומטי.

פעולות אחרונות משופרות

המקטע פעולות אחרונות מאפשר למנהלי קבוצות לראות אירועים בולטים שהתרחשו בצ'אט ב48 השעות האחרונות, כמו הודעות שנמחקו או נערכו ופעולות מנהלים.

עם העדכון הזה, הפעולות האחרונות עכשיו קומפקטיות יותר, עם פעולות דומות של אותו מנהל מקובצות יחד. מנהלים יכולים גם לראות תגובות ולאילו נושאים שייכים פעולות אחרונות.

פעולות אחרונות משופרות

תיקנו גם את הדגשת הטקסט בחיפוש בפעולות אחרונות - עכשיו זה עובד בדיוק כמו כשאתם מחפשים בצ'אטים רגילים של טלגרם.

ניהול רגשונים בערוצים

למנהלי הערוץ יש כעת דרך נוספת לנהל רגשונים - בחירת מספר מקסימלי של סוגי רגשונים שיכולים להיות לכל פוסט כדי לשמור על סדר.

זה מאפשר לערוצים לשנות לעתים קרובות את התגובות הזמינות שלהם (כמו הוספת משהו רלוונטי לחג), מבלי שחבורה של ספוגניות חנוכה תופיע בפוסטים קודמים.

Premium: ביטול הסתרת מודעות

כברירת מחדל, הרשמה לTelegram Premium מסתירה מודעות בערוצים. אם אתם עדיין רוצים לראות אותם - כדי לבדוק את המודעות שלכם או לעזור לערוצים להרוויח תגמולים, ישנו מתג חדש להצגת הודעות ממומנות בהגדרות > טלגרם לעסקים.

ביטול הסתרת מודעות

Premium: פתיחת סטוריז אנונימית

בצפייה בסטוריז, משתמשי Premium יכולים להפעיל מצב התגנבות בתפריט הסטורי כדי להסתיר את הצפיות האחרונות שלהם ולהמשיך להסתיר את הצפיות למשך 25 הדקות הבאות.

עכשיו תוכלו גם להפעיל מצב התגנבות מרשימת הצ'אטים - פשוט לחצו והחזיקו סטורי בפיד שלכם ובחרו 'צפה אנונימית'. זה יפתח את הסטורי מבלי להוסיף אותכם לרשימת הצופים אפילו לשנייה, וגם מפעיל מצב התגנבות.

פתיחת סטוריז אנונימית

החלקה לנושא הבא

בצפיה בקבוצות בהן נושאים מופעלים, תוכלו למשוך למעלה מתחתית הדף צ'אט כדי לעבור לנושא הבא שלא נקרא.

החלקה לנושא הבא

תצוגה מיידית בטלגרם למחשב

אפליקציית המחשב של טלגרם תומכת כעת בתצוגה מיידית לאתרים - פתיחת הדף וכל המדיה שלו ישירות באפליקציה שלכם עם זמני טעינה אפסיים.

תצוגה מיידית בטלגרם למחשב

אם אי פעם תמצאו שגיאות בדף תצוגה מיידית, גללו לתחתית והקישו על 'פריסה שגויה?' כדי לשלוח לנו משוב.

תגמולים ליוצרים

מערכת תגמול חדשה הושקה לבעלי ערוצים - חלוקת 50% מההכנסה ממודעות המוצגות בערוצים שלהם. משיכות ב-Fragment כבר זמינות לערוצים מתאימים - ללא עמלות.

משתמשים יכולים לקדם את הערוץ או הבוט שלהם על ידי יצירת הודעות ממומנות בפלטפורמת המודעות של טלגרם - המופעלת על ידי TON blockchain.

900 מיליון משתמשים

טלגרם ממשיכה להיות אחת האפליקציות הנפוצות והמורדות ביותר בעולם - וכעת יש לה יותר מ 900 מיליון משתמשים פעילים בחודש. כדי לקרוא עוד על אבן דרך חשובה זו ומה צופן העתיד לטלגרם, קראו את הפוסט של המנכ"ל והמייסד שלנו.


25 באפריל, 2024
צוות טלגרם