כוכבי טלגרם: תשלום עבור מוצרים דיגיטליים ועוד

קראו את ההודעה המקורית באנגלית
כוכבי טלגרם: שלמו עבור מוצרים דיגיטליים ועוד

מעל 400 מיליון משתמשים מתקשרים עם בוטים ומיני אפליקציות בטלגרם בכל חודש – כדי לקנות מוצרים, לגשת לשירותים, לשחק משחקים, והרבה יותר. עם העדכון של היום, בוטים ומיני אפליקציות יכולים למכור מוצרים ושירותים דיגיטליים.

מוצרים ושירותים דיגיטליים

במשך שנים, עסקים יכלו למכור מוצרים פיזיים בטלגרם באמצעות בוטים ומיני אפליקציות ולקבל תשלומים מכל רחבי העולם. החודש, עדכנו את פלטפורמת הבוטים כדי לתמוך בצורה חלקה בתשלומים עבור מוצרים דיגיטליים גם כן.

כוכבי טלגרם

כדי לאפשר תשלומים עבור מוצרים ושירותים דיגיטליים ברחבי מערכת טלגרם, אנו משיקים את כוכבי טלגרם. ניתן לרכוש כוכבים באמצעות רכישות בתוך האפליקציה דרך Apple, Google או PremiumBot, ולאחר מכן לשלם באמצעותם על מוצרים דיגיטליים שמוצעים על ידי בוטים –החל בספרים אלקטרוניים, או קורסים מקוונים ועד פריטים במשחקי טלגרם.

תוכלו לנסות לשלם עם כוכבים ב-@DurgerKingBot שמציע עוגה מיוחדת לאירוע (ובגלל שהעוגה לא באמת קיימת, הוא יחזיר לכם את הכוכבים).

מוכן לחנויות האפליקציות

כוכבי טלגרם מותאמים למדיניות העדכנית של Apple וGoogle בנוגע למכירת מוצרים דיגיטליים – ומעניקים למפתחים ברשת של טלגרם ולמשתמשים שלהם גישה חסרת תקדים לרכישות בתוך האפליקציות בחנויות האפליקציות לנייד.

בקרוב, מפתחים יוכלו למשוך את הכוכבים שהרוויחו הבוטים שלהם בTONCoin דרך Fragment.

רכישות של מוצרים פיזיים נשארות אותו הדבר – באמצעות כל אחד מספקי התשלום הנתמכים של טלגרם. מפתחים יכולים לקרוא עוד על השינויים עבור מוצרים דיגיטליים בעמוד זה.

עם תשלומים מהירים וידידותיים למשתמש עבור מוצרים ושירותים דיגיטליים, פלטפורמת הבוטים והמיני אפליקציית תאפשר לסוגים חדשים של עסקים להגיע ליותר מ-900 מיליון לקוחות פוטנציאליים בתוך טלגרם.

יותר מבוטים

זוהי רק ההתחלה עבור כוכבי טלגרם. עדכונים עתידיים יביאו תכונות ופונקציונליות נוספות לכוכבים – כמו מתנות ליוצרי תוכן ועוד.

פעולות אחרונות משופרות

למידע נוסף על הכוכבים, קראו את ההודעה של המנכ"ל שלנו בערוץ שלו, את התנאים וההגבלות למפתחים ואת המדריך המפורט לתשלומים בכוכבים.


6 ביוני 2024,
צוות טלגרם